Jeśli kochacie Francję, interesujecie się jej kulturą, prawdopodobnie zwróciliście już uwagę na edycje French Touch w poprzednich latach. Jeśli nie, przypomnę tylko, że French Touch to akcja promująca francuską kulturę i sztukę, połączona z promocją najlepszych francuskich produktów.
We wrześniu miałam przyjemność uczestniczyć w konferencji prasowej, na której organizatorzy i partnerzy przedstawili ofertę przygotowaną na rok 2020. I ja również z przyjemnością podzielę się z Wami informacjami o tegorocznej edycji.
Pierwszy etap 6 już edycji kampanii French Touch rozpoczął się już w lipcu. W październiku startuje akcja promująca francuskie produkty. Już za dwa tygodnie od 17.10 będzie można je kupić w promocyjnych cenach i skorzystać z wyjątkowych usług.
W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 60 partnerów np: President, Bondnduelle, Bonne Maman, TVN, Orange, Eco Taxi i wiele innych marek. Akcji handlowa obejmuje aż 6500 punktów sprzedaży. Znajdziecie je m.in. w sklepach sieci Biedronka, kioskach Relay, Aelia Dutyfree, niezależnych sklepach i butikach
Oferty przygotowane w ramach akcji będzie można sprawdzić na stronie internetowej https://www.frenchtouchlabellevie.pl, oraz śledzić w mobilnej aplikacji French Touch, gdzie znajdziecie rónież aktualne kupony rabatowe. W październiku w: Relay, Inmedio, Aelia Duty Free znajdziecie też bezpłatny magazyn La Belle Vie, z ciekawymi artykułami związanymi z kulturą Francji, przyjaźnią polsko-francuską. Oferty specjalne będą publikowane na Facebook French Touch La Belle Vie – warto więc obserwować!
Tak jak w ubiegłych latach w ramach akcji French Touch w Teatrze Wielkim Operze Narodowej odbędzie się uroczyste Show French Touch. Wydarzenie planowane jest na 17 października o 19.30. – Głównym tematem tegorocznego show jest „Paris by night”, co oznacza, że zabierzemy widzów w niezwykłą podróż do Paryża, podczas której obejrzą prawdziwy spektakl muzyki, mody i tańca – dodaje Sylwia Sasal.
Na scenie zobaczymy między innymi takie gwiazdy jak Zaz, Pascal Obispo, Shanguy, Alicja Szemplinska, Cleo i Sound’n’ Grace. Dołączą również polscy wykonawcy: Margaret, Ewa Farna czy Michał Szpak. 18 października show ma być transmitowany przez stację TVN. Ze szczegółami możecie się zapoznać na https://www.frenchtouchlabellevie.pl/show
Aplikacje są dostępne pod linkami:
- na Androida: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.frt&hl=pl
- na iOS: https://apps.apple.com/app/id1532045198
W App Store i Google znajdziecie je wyszukując skrót FRT.
Organizatorem akcji French Touch jest agencja Cryptone, wspierana w działaniach przez Ambasadę Francji w Polsce oraz Instytut Francuski. Zdjęcie z logo pochodzą od organizatora